Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Inte haft varken ork eller tid till att skriva ett inlägg förens nu.

Dagen börja med att jag låg och drog i min sängen i väntan på att jag skulle få ork till att gå upp :p
Sen ringde Anki och sa att hon bjöd mig på vofflor till frukost :)
Sen har vi varit hos henne och setat i solen och njutit :)

Har hunnit med att städa på rummet, och packa ner lite kläder som jag ska ha med till Matte och tvättat :)
Ska gå och hänga upp lite trosor och strumpor snart som oxå ska med, kan ju inte gå med rumpan bar ;D

Inlägget om åsikten tar lite tid, har inte tagit tummen ur arslet och skrivit det än :p
Men blir nog efter jag hängt tvätten och så :)

Hej så länge !


Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: