Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Happ, då har denna dag susat förbi oxå.
Blev väckt av Angelica som ringde mig, fråga om jag hade fått mina pengar ifall vi kunde gå på systemet.
Men det hade jag inte, så vi prata på om kom fram till jag behöver ju inte sprit, jag har ju kvar sen sist.
Fast Anki behövde en kvarting,
så sa vi att vi får nog vänta tills i morgon eller fredag innan vi går på bolaget eftersom jag skulle få pengar i morgon.

La på sen ringde Matte upp mig :) Prata med han och berätta vad jag och Anki prata om.
Då sa han: "Varför ska du ha pengar ? Det är väl bara Anki som ska handla ?"
Så jävla smarta vi är !
Så sa till Anki sen att jag inte behövde pengar ju :p

Så det vart en tripp till bolaget, sen tog Stonki hål i öronen.
Åkte till hem köp och köpte groggvirke och varsin biskvi.
Sen blev det kaffe, biskvi och cigg hos Anki :)

Sen har jag gjort så mycket mer idag, kollat på greys och pratat lite Emmapemma :)

Och i morgon är en bra dag för då kommer baby hit :D
Sen på fredag blir det utgång på bistro på The go getters :)

Nej nu har jag skrivit för mycket känner jag.

See you tomorrow !


Hihi :)

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: