Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

New day

Kategori: Just another ordinary day

tomorrow !

Varit i Stråssa hos Farmor och Farfar idag och hälsat på en sväng, inte så ofta man är där längre.
Sen har vi inte gjort så mycket, ätit chips och dipp.
Usch, måste sluta med dom där onyttigheterna !

Ska nog sova nu, är lite trött i öga.
Hoppas jag inte har spring i benet, och ja, det är bara ena benet jag känner att jag har spring i :s :p
Skit drygt är det, ligger och försöker sova så börjar det.
Spelar ingen roll hur mycket jag skakar på det så hjälper det inte, och inte kan jag sova heller när jag har så.

Hade så nyss, men har varit upp och rört lite på mig så hoppas det är borta nu.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: