Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Hallojsan !
Inte blivit mycket skrivet idag, men har inte riktigt hunnit :p

Vakna vid 10 halv 11, kolla på tv och åt frukost.
Sen ringde Jenny och undra om vi skulle träffas.
Så jag tog med Pollysen till kyrkpakering och träffa dom där.

Gick hit så Polly och Emmet skulle få busa utan koppel.
Drack lite saft och babbla, sen kom Emma och Anna på kaffe.
Inte långt efter som åkt kom mamma hem, då åkte vi till Örebro och hämta hem Fia.

Sen har jag inte hunnit mer än komit hem och ätit mat sen tagit en cigg.
Är sugen på att rita, men vet inte vad ^^,

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Mamajay säger:

    jo det är bra. tack så mkt =). händer idag ra?

    2010-03-23 | 11:20:36
    Bloggadress: http://mamajay.blogg.se/
  • Mamajay säger:

    okej, nej tänkte försöka plugga så mkt jag kan. känner att jag ligger efter eftersom jag har inte fått något gjort tidigare idag.

    2010-03-23 | 13:54:35
    Bloggadress: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: