Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Magsjuka ?!

Kategori: Just another ordinary day

Blev inte mycket sömn för mig i natt.
Somna vid typ 1 halv 2, sen vakna jag vid 3 när Jenny kom hem.
Satt uppe och prata med henne ett tag, va riktigt illamående så kändes som om jag skulle spy när som helst.
Orkade inte känna mig illamående så gick och stoppa fingrarna i halsen, kände mig bättre så gick och la mig.

Men sen kom det tillbaka, så spydde flera gånger sen.
Mamma kom och hämta oss vid halv 1, när vi kom hem la jag mig i sängen direkt.
Somna och sova till typ 7, så känner mig lite bättre nu.
Men behöver lite mat i magen eftersom allt kom upp i natt ^^,

Ajja, nu börjar snart Despret :D Wiho ! Väntat på de länge nu :p

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: