Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Gute Nacht

Kategori: Just another ordinary day

Gött det va med pizza :)
Blev lite fika efteråt oxå, usch jag som skulle sluta med onyttigheterna !
Skriver jag med mullen full av kexchoklad, haha !

Hade egentligen tänkt skriva ett inlägg om ett smatalsämna jag har haft med både mamma och Stonki, men just nu känner jag jag: "Nää, måste sova"
Så tar det i morgon ist.
Mina åsikter är ju desamma i morgon ^^,

Blev en hemma kväll ikväll, Anki undra om jag skulle med ut.
Men sugen på att dricka ? Nää inte direkt ! Sugen på att gå ut bland fulla folk nykter ? Nää verkligen inte !
Skönt å vara hemma med :)

God natt på er !

Snedstreck Madelein

Usch vad jag saknar dig !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: