Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Varmt !

Kategori: Just another ordinary day

Man kan ju inte klaga på att det inte varit varmt idag iaf :p

Åkte med mamma, Hanna, Alma och Alice till plantamrknaden och fika sen kolla vi runt lite.
Dom hade jätte söta små minigrisar !
Även fast dom blir stora sen så va dom här fortfarande små :p
Efter det så åkte vi hem och åt pastasallad !
Sen ville mamma och Hanna till ett annat ställe där dom har blommor.

Så jag och ungarna stanna hemma.
Dom plaska runt i Liam's lilla badbåt :p
Sen blev det glass i strut och kaffe !
Nu har dom åkt hem, så nu sitter jag här.

Ska ta mig en macka eller nå för jag börjar bli hungrig ^^,

Snedstreck Madelein

Jag älskar dig, allt kommer lösa sig tillslut !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: