Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Uppdaterade aldrig igår för jag orkade verkligen inte.
Orkar inte nu heller egentligen, men va fan.
Jag har ändå inget att göra :p

Blev en rätt så lugn dag igår, åkte in till stan för att köpa lite grejer.
Gick till Kati och och Tobbe som va vid Marika och David.
Va där en stund sen åkte vi hem igen.

Resten av dagen blev en lugn dag, kolla på film, åt varma mackor och så :)
Idag har jag och Matte spelat minigolf, tyvärr så vann han så jag fick bjuda på glass ;D
Innan det så åt vi en megarulle vid Linde pizza.

Sen blev det hem och kolla tv, och fika lite innan han skull med sitt tåg.
Hatar när han åker ifrån mig, börjar nästan grina varje gång :(
Fast han har inte länge kvar på sin praktik, då kan vi träffas oftare :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och dö en stund för jag är så jävla trött !

Bilderna kommer upp snart !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: