Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sleeping time ?!

Kategori: Just another ordinary day

Varit en lång dag idag känns det som.

Drack lite kaffe vid Kati, sen kom hennes mamma och hämta oss.
Då blev det en tripp till erikshjälpen, sen skulle Kati till sin mamma och sy upp ett par byxor, så hoppa jag av här hemma för att äta lite under tiden.
När jag kom hem sa mamma att dom skulle upp till stråssa så jag följde med i hopp om att träffa ungarna.
Men ingen av dom va hemma, typiskt !

Hoppa av vid Kati när jag kom hem.
Gick in och tog en cigg sen åkte jag hem.
Gjorde lite frågor, åt popcorn och prata med Matte :)

Ska alldeles strax gå och borsta tänderna, ta natt ciggen sen försöka sova.
Får se hur det går, sov ända till halv 11 idag :s :p
Förut tyckte jag att jag gick upp tidigt om jag gick upp då.
Nu känns det sent, men det är väl bara för att jag vant mig att gå upp vid 8-9 varje dag :)

This is me !
Jag är bra sugen på att klippa av mig håret, men ändå tvekar jag !
Vad tycker ni ?!


Snedstreck Madelein

Sista natten ensam :) v

Kommentarer


Kommentera inlägget här: