Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Skatteåterbäringen

Kategori: Just another ordinary day

Blev en väldigt avancerad lunch, 2 rostade mackor med falukorv på ;D

Satte mig vid tv'n där uppe och läste vecko revyn, sen höre jag Polly pipa där ute.
Trodde att hon pep för att jag satt där uppe och hon satt fast repet ute.
Även fast hon kan gå in och säkert upp för halva trappen om inte mer.

Gick iaf ner och kolla och hitta henne så här:

Snöret/repet sitter fast i räcket där nere i vänstra hörnet.
Så hade hon gått först runt borden sen runt dammen, sen tog det stopp.
Därför hon pep, för att hon inte kom nånstans :p
Fick visa henne vart hon skulle gå ^^,
Så söt hon är !

Åkte senare in till Kati igen.
Prata lite, sen åkte vi och hämta en resväska honskulle packa ner sina kläder i.
Packa in lite grejer i hennes mammas bil som skulle ut till henne.
Tänkte gå en sväng, men blev bara till 37:an och tillbaka.
Sen åkte vi upp till Russin och Cicci och hälsa på en sväng.

Efter de va klockan matdax, va väldigt hungrig så jag åkte hem.
Har nu ätit, duschat, pratat med Matte, farmat och snart bloggat klart.
Så snart kan jag sova :)
Även fast jag är "ledig" i morgon från communicare så tänkte jag gå upp tidigt.
Är faktiskt skönt, så man hinner göra nånting om dagarna :)

Här är iaf ögonskuggorna jag vann:

Hel bild
Det ser ut som om det fattas en uppe i högra hörnet, men det är en svart som knappt syns :p


Ena "sidan"


Andra "sidan"

Ser ut att vara riktigt bra faktiskt.
Har bara testat dom på fingret och då verka dom bra iaf :p

Nej nu väntar sängen på mig.
God natt !

Snedstreck Madelein

3 dagar kvar :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: