Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Skrev inge mer igår för det kom ju folk hit så kändes det lite ohygligt att sätta sig vid datorn.

Fick fin fina presenter iaf :)
Kan lägga in bilder på dom sen.
Den från mamma och pappa har inte kommit än, så jag hoppas att den kommer idag.
Och att den kommer i postlådan så jag kan öppna den på en gång :D
Vet redan vad det är ;)

Men nu ska jag ta och tvätta av mig sen ska jag försöka fixa nån frukost.
Sen vidare in till stan för att fråga efter praktik, suck !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Kul att du gillar mina skor, nu är det frågestund i min blogg så fråga på och på söndag svara jag på era frågor!

    2010-06-02 | 10:54:08
    Bloggadress: http://mysecretisyours.blogg.se/
  • Jennie ♥ säger:

    hej tjejen!

    hur är allt med dej idag?

    är de fint väder hos dej också?

    kram

    2010-06-02 | 17:21:02
    Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: