Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Oj då, hehe !
Jag som va säker på att jag hade skrivit idag, men det har jag visst inte :p

Gick upp klockan kvar i 6 i morse.
Klädde på mig, åt frukost, gjorde lite mackor sen så åkte jag och mamma till Laxå.
Hjälpte Johan och hans praktikant eller vad det nu är att byggstäda en lägenhet som skulle vara färdigstädad idag.
Dom skulle inte hinna eftersom dom har en massa annat att göra.
Så jag och mamma hjälpte dom :)

Va klara vid halv 1 så då åkte vi och åt sen vidare hem.
Satte mig vid datorn och greja lite sen åkte jag med Kati hem till hennes mamma.
Blev fika där eftersom Kutti fyller "sluta växa åldern" idag :p
Grattis på dig gumman :)

Sen hem och duscha sen vidare upp och hämta Kati sen till Walter.
Dom skulle dricka sen gå ut för att fira Kati.
Men jag varken orka eller ville följa med.
Så jag åkte hem !

Ska snart ta och sova, är ledig i morgon men ska ändå skicka lite mail.
Tänkte visa hur min nya hårfärg blev i morgon oxå.
Men nu väntar sängen !
Så god natt på er :)

Snedstreck Madelein

Jag älskar dig Mathias v

Kommentarer


Kommentera inlägget här: