Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Nighty night !

Kategori: Just another ordinary day

Gott det va med rabarberpaj :D
Första gången jag gjorde med sån smet, eller vad man ska säga att det är :p
Blev faktiskt god :)

Emma och Robin åkte för ett tag sen.
Så nu har jag pratat med Matte och ska väl ta och borsta tänderna, ta kvälls ciggen sen försöka sova.
Otroligt nog är jag trött nu !
Blev det när jag la mig i sängen och vänta på Emma och Robin.
Så ska bli skönt att sova tidigt :)

Hoppas, hoppas, hoppas mina nagelgrejer kommer i morgon !
Eller iaf ögonskuggorna :p

Har bestämt mig för att inte följa med på begravningen.
Tror inte att jag klarar av det, tyvärr.

Jaja, nu ska jag sluta skiva.
God natt på er !

Snedstreck Madelein

I morgon kommer du :)<3

Kommentarer

  • Jennie ♥ säger:

    sv: jag har vatt på älgsafari :) och sen ska jag ut en runda nu :)

    visst är dem:D

    kram

    2010-06-04 | 19:54:02
    Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: