Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Min dag !

Kategori: Just another ordinary day

Idag är det min, bara min dag ;D
Bara går och väntar på att nån ska komma så jag kan få äta cheescake :p

Har iaf varit in till Communicare, träffa Kati för en fika efter åt.
Sen gick vi till ICA, va tvugen att köpa vax så jag kan få lena fina ben.
Har btw inte rakat dom på över 1 halv år ;) haha !
Tur att jag har ljusa hårstån :p

Ska försöka vaxa mig själv om det går.
Tycker ju inte det gör ont så borde ju gå.
Nu ska jag ut och lägga mig i solen och steka lite fett.

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Gillar din blogg, besök min nya blog och tyck till om mina nya skor! Vad tycker du?



    / Kram och ha det så bra!

    2010-06-01 | 20:57:59
    Bloggadress: http://mysecretisyours.blogg.se/

Kommentera inlägget här: