Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Mat !

Kategori: Just another ordinary day

Nähe, Fia kunde inte öppna excel heller.
Eller det va inte riktiga excel dom hade.

När jag hade varit vid Fia åkte jag till communicare.
Va där i typ 5 minuter kanske.
Sen blev kaffe hos Kati samtidigt dom vi kolla klart på en film hon börjat kolla på.

Sen åkte vi ner till polar resor och jag boka biljetter till i morgon :D
Ska bli så skönt att åka redan i morgon, speciellt eftersom vi firar ett halv år då :)<3
Efter biljettbokningen åkte vi hit och måla lite naglar.
Har nyss kört hem Kati.

Ska snart ringa mamma och fråga vad vi ska äta för jag är dö hungrig !
Sen ikväll blir det att kolla på greys hos Kati eftersom jag inte har nån tv än.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: