Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Redan måndag, va det inte nyss måndag ?!
Helgerna går alldeles för fort !

Har mest blivit slappande i helgen, men har varit skönt det med :)
Jag kan gör vad som helst på helgerna, bara jag får vara med Matte :)
Men bara 4 dagar kvar tills vi ses igen.
Blir själva hemma hos han hela helgen, så ska vi fira våran halvårs dag :)
Fast den är ju på torsdagen, så får bli att fira på fredagen ist :p
Jaja !

Har nyss varit in till communicare satt och prata om självkänsla och vad det är.
Och vad det är för skillnad på självkänsla och självförtroende.
Det är svårare än vad man tror.
När jag va vid communicare så fick jag goda nyheter av Evelin.
Det hade ringt från ett företag i morse till henne och fråga om hon hade 3 stycken som skulle kunna tänka sig att praktisera för att visa vad man går för.
2 st skulle sluta där så dom behöver folk.

Det komiska är att det är de företaget jag ringt till men inte fått tag i chefen.
Hade tänkt ringa dit idag när jag kom hem men då behöver jag inte de.
ska dit vid halv 1, så måste göra mig lite mat nu.
Blir nog en ost och skinkpaj, om vi har skinka !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: