Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Hade inte riktigt tid att skriva igår.
Gick upp, åkte till stan och sola med Jenny och Linda.
Åkte hem, och sola igen, somna 30 minuter i solen !
Gick in och tvätta av mig, sminka mig och invänta Kati.
Gick över för att grattulera Anki till hennes student.

Tog lite kort på henne när alla åkt, sen blev det hem igen för att invänta Matte.
Duscha av mig lite snabbt, vaxa mina ben oxå (som verkligen behövdes).
Åkte sen till Martin på förfest sen gick vi ut.
Och ja, det va ju en kväll det med !
Vet inte vad jag ska säga, finner inge ord.
Besviken kanske ?! Besviken på att allt går ut över mig när jag inte gjort nånting !


Nu väntar jag på att kyckling på grillen ska bli klar :D
Andreas, Marie och Liam har varit här och firat mig.
Fick riktigt snygga skor av dom.
Hade tänkt ta kort på allt jag fått så ni får se :)

Nej nu räcker det, har skrivit tillräckligt mycket !
Bilderna kanske kommer upp senare, eller i morgon.
Den som kollar får se ;D


Du är den bästa jag har !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: