Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Jahaja

Kategori: Just another ordinary day

Gud vad lång danna dag har varit känns det som !
Iväg till communicare i morse, hem och pilla med nagelgrejerna, prata med Matte och sov 1 timme.
Sen in till stan och åt med Kati på bellas, till Benny en snabbis och sa hej.
Åkte till Kati's mamma och lämna lite saker.
Blev kvar där och fika.
Åkte med Marika och David tillbaka in till stan, men vid pälsärmen fick dom punka så jag och Kati gick sista biten.

Kom hem till Kati, hon sate sig vid datorn och jag tog mig en tidning och läste :p
Drack lite kaffe och rökte sen åkte jag hem.
Och då va ändå klockan typ halv 10.
Hunnit med mycket känns det som :)

I morgon blir det iväg till communicare igen, sen gå förbi och kolla om hon är där då så jag kanske kan lämna cv iaf.
Sen kanske träffa saknade Emmapemma :)
Men nu ska jag sova,
har redan kollat klart allting här på dumburken.
Och eftersom andra dumburken är ju trasig, (eller jag har ljud med ingen bild :s) så får det bli att sova.

Oj vad mycket det blev, jag som hade tänkt skriva lite bara :p
Bild på nagel sakerna kommer i morgon, orkar inte ta kort och lägga in nu.

God natt på er !

Snedstreck Madelein
M<3
I like you like a fat kid likes cokies !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: