Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Jaha

Kategori: Just another ordinary day

Då va jag hemma från "intervjun".
Dom sa att man får börja med praktik i 3 månader sen om man passar och dom tycker om en blir det anställning :)
Bara att hoppas !

Det va jag och 3 till som va där, varav bara en hade körkort :p
Fast vi andra håller ju på och tar.
Så va det typ bara jag som hade erfarenhet, en tjej till hade väl erfarenhet.
Men inte rikgit som mig ;p
jag hoppas för allt i världen att jag blir en av dom 2 som får praktik och att dom antäller mig sen isf.
Vore guld värt !

Nu har jag ätit lite mer paj.
Hann inte äta så mycket innan jag åkte.
Men ska snart ta och åka in mot stan igen och möte upp Kati :)

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: