Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Huvudvärk

Kategori: Just another ordinary day

Gick väl så där att fråga om praktik, dom hade redan en och det skulle bli för mycket att ha 2.
Så dom fick mitt namn och telefon nummer så skulle dom ringa när dom hade plats för mig.

Gick till communicare efter de, gick snabbt och bra som vanligt.
Sen gick jag, Linda, Jenny och hundarna till loppholmarna för att sola.
Hundarna sprang mest runt och busade, vilket resulterade i att Emmet hoppa in i huvudet på mig.
Så känner nu att jag har ett blåmärke, gör lite när jag tar i det.
Och så har det lett till att jag har huvudvärk nu,
men det kan vara för att jag varit dålig på att dricka vatten med.
Måste köpa mig lite resorb och ha med mig i väskan.

Nu väntar jag på att Emma och Robin ska komma.
Funderar på om jag skulle göra en rabarberpaj kanske.
Vore ju gott.

Snedstreck Madelein

Saknar dig !<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: