Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Happ

Kategori: Bilder

Då är det väl bara att sova då ?
Kan ju inte kolla tv direkt !

Nyss varit hos Fia och Johan och fått oss lite varma mackor :)
Nam nam vad det !
Ska väl ta en natt cigg och lägga mig och hoppas på att när jag vaknar i morgon och kollat i postlådan så kommer det ligga ett paket till mig :)
Mammas och pappas present har ju som sagt inte kommit än, inte ögonskuggorna heller :(

På tal om presenter så tänkte jag visa vad jag fått, bara att hoppas på att jag får mer i morgon :D


Muffinshandduk och muffins"ask" av syster och Johan :)


Fin fina sandaler av Andreas och Marie :)


Misfits tröja av Matte :)

Lägger väl in bild på mammas och pappas present i morgon om den har kommit vill säga.

Natti !

Snedstreck Madelein

Nedräkning börjat, 5 dagar kvar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: