Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Haha !

Kategori: Just another ordinary day

Trodde inte jag hade bloggat idag, hade glömt bort att jag skrev i morse, haha :p

Träffa Kati iaf efter cmc, va vid henne och drack kaffe.
Sen åkte vi hit och hämta min plåtgrej, sen in till papas och åt med Benny.

Efter de blev det till mig igen, tänkte söka ett jobb genom ett bemanningsföretag.
Ringde till företaget i fredags och dom sa åt mig att skriva in mig och söka där igenom.
Men dom fanns ju inte ens med !

Ajja, drack kaffe här med sen drog vi vidare till Kati.
Kolla tv och åt varma mackor sen blev det en film.
Efter den åkte jag hem.

Prata lite med Matte när jag kom hem :)
Nu kom syster och Johan hit för att hämta Polly.
Ska ta och äta en smörgår nu tror jag, börjar bli lite hungrig.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: