Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God natt !

Kategori: Just another ordinary day

En eftermatencigg blev det men inge prat med Emma.
Hon svara ju inte ;) Antar att hon va och träna eller nå.

Åkte in till Kati, vänta på att hon skulle äta upp maten så åkte vi ner till Benny igen :p
Fick oss lite kaffe sen åkte vi hem till henne igen och kolla på Greys.
Och vilket programm !
Hade jag varit nagelbitare hade jag nog inte haft några naglar kvar :p
Fan vad spännande de va.
Tur att det inte va säsongsavslutning idag säger jag bara !
Men det kommer säkert vara minst lika spännande nästa vecka.

Har nyss svarat på lite frågor som jag fick av Evelin på communicare.
Fatta inte riktigt alla men svara på dom jag fatta iaf :)

Nu är iaf gaddarna borstade och kvälls ciggen tagen så nu är det bara sängen kvar som väntar.
I morgon blir det att kolla på karnevalen med Kati.

God natt och sov gott allihopa.


Snedstreck Madelein

2 dagar kvar :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: