Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

...

Kategori: Just another ordinary day

Har inte fått reda på hur det blir än :s
Hon skulle ju ringa till Evelin så jag antar att hon skulle väl ringa till dom som fick det.
Tänkte ett tag att hon kanske berättar det i morgon när vi kommer till communicare.
Men jag kom på vi är nog lediga i morgon !
Är inte säker, måste kolla.
Gör det snart när jag ändå ska åt de hållet :p

Blev inge stan och träffande av Kati, eller jo stan blev det.
Men när jag kom in fick jag ett sms där det stod att hon va tvungen att åka.
Så va bara vackert att rulla hem igen.

Eter de gjorde jag inte så mycket.
La mig i soffan och sov en skvätt, åt mat, sen blev det jordgubbar och glass :)
Måste erkänna att det är godare med grädde :p
Sen har det bara blivit tv tittande, har inte orkat med nått annat.

Men nu blir det en cigg sen in i duschen.

So long !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: