Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Bilder

Kategori: Just another ordinary day

I morse när jag skulle gå och hämta posten så hitta jag detta halva fågelägg :)


Så litet och gulligt :)

Här är lite bilder från karnevalen:

Benny och Kati i väntan dom blivande studenterna


Op. Cicci där i mitten :)


Bf va som vanligt allt möjligt :p




Första gången hp va nånting bra ?!
Tyvärr kan jag inte säga att vi var mer fantasifulla som pirater ;D




Es va som vanligt bra, i år va nog bland dom bästa tror jag.
Coolt med Shrek tema, va riktigt bra gjort !




Ingen aning om vad det här va för klasser men bilarna va för jälva snygga :p


Fp. Bra dålig fantasi, kunde varit nå bättre ;)

Så va de slutt på bilder !
Kommer med lite mer bilder sen som jag vill visa er :)

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: