Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Varmt !

Kategori: Just another ordinary day

Va på cmc i över 1½ timme.
Så fort jag skulle in och prata med Evelin så smet någon annan före så jag inte hann.

Men när jag kom hem därifrån så va Fia och Johan här.
Dom hade tänt grillen så det blev korv med bröd ;D
Blev kaffe och vatten melon efter det.

Sen ringde Kati och fråga om jag skulle med och bada.
Så åkte till hennes pappa och mötte upp Kati, Petra, Natha och Jocke.
Åkte ner till Petra för att bada, men det va för kallt för min del :p
Fast nu känns det som om jag ångrar mig, herregud så varmt det är !

Kom hem för ett litet tag sen.
Ska nog ta och äta nånting, börjar bli lite hungrig.
Kommer upp lite bilder strax !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: