Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Smultron

Kategori: Just another ordinary day

Har varit hos Kati ett tag, hon mådde inte så bra idag ;)
Men man mår ju som man förtjänar ;D

Va nyss ut och skulle komma om vi fått nå post, men det hade vi inte.
Under våra postlådor så finns det smultron, men dom är nog inte så goda eftersom postbilen åker där.
Men när jag såg dom kom jag på att vi brukar ha smultron vid grinden, så jag kolla om det fanns.
Och det gjorde de, så jag plocka några och satte på ett grässtrå pecis som pippi :p
Gott va det :D

Just nu sitter jag och tycker det är varmt, kanske ska byta från jeans tills shorts eller nå.
Sen tror jag att jag och mamma ska åka upp till Stråssa en sväng.
Hon skulle sätta nya blommer på mormor och morfars grav.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: