Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Hade inte riktigt ork att uppdatera igår.

Helgen då, kan dra den lite kortfattat:

Torsdag:
Matte och hans pappa mötte mig i Köping, skulle ju åkt buss egentligen.
Så när jag såg dom stå där så blev jag överraskad och glad :)
Fick skjuts till Matte's farmor, va kvar där över helgen.

Fredag:

Matte åkte till praktiken vid typ halv 6.
Jag fortsatte sova till 10.
Gjorde inte så mycket mer än rökte, kolla tv och prata med Matte's pappa :p
Väntade på att klockan skulle lagom mycket så jag och Pettri kunde åkte och hämta Matte.
Men så helt plötligt kom han hem, då blev han hemkörd av Calle :)
På kvällen åkte vi till västerås en sväng med Robert, hans tjej och bror.

Lördag:
Gjorde typ inte ett piss, va till samhälle en sväng och köpte chips och dipp och sånt.
På eftermiddagen så gick vi tll hans mormor och fika.
Efter ett tag så kom Matte's moster och hennes man och fika oxå :)
Åkte med dom tillbaka, sen blev det abra slappande framför film och tv.

Söndag:
Gjorde inte så jätte mycket igår heller, vi cykla (eller Matte cykla jag satt bakpå :p) till Nygård och va där och drack kaffe och prata lite.
Kom hem och åt mat, sen åkte vi till Mikko och kolla när dom la golv.
Sen va det bara hem och packa sen körde Pettri mig till tåget i köping.

Och nu räcker det med text, ska till cmc vid 1.
Men nu blir det frukost !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: