Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Kväller !

Kategori: Just another ordinary day

Varit i full gång nästan hela dagen känns det dom.

Efter cmc åkte jag hem och ringde några samtal och åt lite mat.
Sen åkte jag till Kati, satt där en stund.
Sen blev det fika på 37:an med marika, David och Kevin.
Efter det träffa vi på Walter, Tottis, Ida och Erika.
Prata lite med dom en stund.
Sen åkte jag hem, såg ut som att det skulle bli regn och jag kände att jag ville inte åka i regn.

Sen har jag varit hemma resten av kvällen.
Andreas kom och hämta Liam.
Roger, Ann-Katrin och Sofie kom förbi på fika.
Gav Sofie mina skor som jag köpte förut som visst va för små som jag märkte när jag kom hem.
Har ju använt dom lite så det är ju skavanker på dom så ville inte direkt ta betalt för dom :p

Ska snart ta och lägga mig, i morgon är det cmc igen.
Är ledig resten av veckan så åker mot Strömsholm redan på onsdag :D

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: