Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Bordet

Kategori: Bilder

Äntligen så är jag klar !
Här kommer lite bilder:




Glömde så klart ta bild innan jag skrapa bort färgen som va på skivan.
Men det va en ful vit/grå aktig färg innan.


Grundmålningen klar.


Benen och skivan färdigmålade


Process, process, process !


Slut resultatet :)


"Accept the things you cannot change,
have courage to change the things you can.
And have the wisdom to know the difference!"

Står det :)


Färtich !

Ska nog lägga på överlack sen så inte texten skavs bort.
Har inte så stor lust att göra om det :p


Lite final touch, folk måste ju veta vem som gjort allt jobb oxå ;)

Nästa projekt:

Spegeln som jag tänkt gjort om i 2-3 år !

Nu blir det borsta tänderna, röka sen bums i sängen !
Bra trött kommer jag vara i morgon känner jag på mig !
SNedstreck Madelein

Kommentarer

  • sandra säger:

    snyggt!

    2010-07-19 | 14:37:45
    Bloggadress: http://durrr.blogg.se/
  • boija säger:

    Den texten du målade på ett bord är förmodligen världesn mest lästa bön. Sinnesro bönen.

    2010-09-30 | 18:21:53

Kommentera inlägget här: