Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag/fredag

Kategori: Just another ordinary day

Fan vad dålig jag har blivit på att blogga :s

Jenny ringde och väckte mig i morse, sen kom hon och hennes syster och hämta mig.
Åkte till ams, fick pappret påskrivet så om typ 2 veckor får jag pengar, äntligen :)
Efter de så träffa jag Carrobarro, tog en fika på 37:an som på dom gamla goda tiderna ;)
Sen gick hem till henne och gjorde slingor i hennes hår och spela mario party ^^,

Kom hem, åt mat, locka håret, sen blev det kaffe hos Anki.
Kollade på/hjälpte till när hon gjorde sin läxa.
Sen åkte vi till Jenny, Stonki ville se Emmet :)
Förbi Kati och hämta Ankis ps, sen åkte vi hem.

Har setet här en stund, ska snart sova, är dyng trött (som vanligt)
På återseende !



Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: