Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Usch så trött jag är !
Sist jag kolla på klockan i morse va hon halv 6, hade väl sovit innan man vakna ändå då.
Nog för att jag somna om direkt, men iaf :p
Klockan var rätt mycke när jag och Matte la på, mer än vad hon borde ha varit :p

Nu i dagsljus, så der mitt hår jätte lila ut.
Och riktigt så lila vet jag inte om jag vill ha det.
Så ska nog säga till Stonki om hon inte kan höra med sina lärare om hon får låna hem färg över helgen och slänga i lite brunt eller nå i det.
Jag får väl gå och spelga mig lite och se om jag kanske vänjer mig eller nå :p
Får se, får se !

Nu ska jag ut och röka iaf.
Bye bye !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Linnea Karlsson säger:

    Var riktigt snyggt på bilderna i alla fall :)

    Det är typ sån där färg jag har velat haft på mitt hår, men det fasnar inte i mitt hår :S

    2010-01-28 | 14:46:03

Kommentera inlägget här: