Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Oj då, har inte bloggat sen i torsdags :p Hehe !
Ska ut och röka, brb ;D

Idag har jag och Matte varit duktiga och gått in till stan och tillbaka :)
Köpte chips och dricka :p

Igår va vi hos Jenny och kolla på film och i fredags va vi hos Anki och spela GH :)
Märktes att det va längesen man spela, gick väl så där innan man kom in i det :p

Kolla nyss på biljetter till The Baseballs, så jäkla sugen att åka och kolla på dom.
Biljetterna va inte dyra heller.
Men får se hur mycket pengar jag får nu, kanske inte har råd :/

Ska lägga mig och kolla på tv nu, sen sova.
Emma skulle komma förbi en sväng i morgon när hon slutat, kanske ska vara vaken då :p

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • MyzaaN - Princess Pink säger:

    Hejsan Madelein,

    Princess Pink vill bara säga grattis,

    till att du inom snart tid är ägare av splirans nytt smink från E.l.f .. inte helt fel va ? ;)

    haha !

    Skicka din adress till e-mailen som jag skrev i detta inlägg , så att jag kan skicka vidare.

    Skriv gärna om du ville ha Starter Kit eller Eyeshadow setet, också!

    Grattis igen & kram

    2010-01-20 | 19:52:26
    Bloggadress: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: