Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Halloj allihopa ! Har blivit dåligt med uppdatering, jag vet. Men jag har ju varit upptagen ;)

Nyårsafton firades ju i Hallsta, först blev det tacos hos Johan och Emma.
Sen åkte vi till lokalen, fast någon vart för full så kom hem halv 12, nej nu ska jag inte skylla på han :p
Jag va faktiskt och bra trött och orkade inte va kvar.
När vi kom hem så la vi oss i badet, så vi badade när klockan slog 12, haha :P

I fredags låg vi och sov typ hela dagen, skulle egentligen ha bastat, men vi glömde boka den.
Lördagen blev en slödag, gick till kiosken och köpte chips sen kolla på Paranormal activity, riktigt bra va den, så kolla vi på New moon oxå :D

Precis när vi kollat klart så ringer Emma och säger att Johan ska med henne hem så vi ska åka bil hem ist för tåg.
Så då följde matte med hit :)

Vart mest bara att mysa både lördag och söndag.
Men söndag kväll kom Anki förbi på kaffe och kasta gris ;D
I morse hann vi inte vara vakna speciellt länge innan Emma ringer och säger att Johan måste hem för att han ska sälja sina bilar.
Så det va bara att klä på sig och vänta på dom, så nu har han åkt hem :(

Hur ska jag nu kunna sova själv ?!

Har iaf varit inne i stan idag med Emma och kollat runt lite.
Nu ska jag lägga mig vid tv'n och äta upp resten av chipsen ^^,

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: