Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Good night !

Kategori: Just another ordinary day

Nått fotbad blev det inte, men pedikyr blev det iaf :)
Har inte gjort så mycket annat, pysslat med mina naglar.
Fan vilken tid det tar, iaf med det jag gör, till och med jag som alltid brukar ha världens tålamod klarar knappt av det där :p
Men slutresultatet blir nog bra iaf :)

Mamma plåstra nyss om mitt finger, det ser riktigt bra ut.
Fast kan inte ha "vanligt" plåster än, får vänta några dagar till.
Men det märks att det läks, för fan va det kliar.
Jag blir snart tokig !

På tal om tokig, nyss ringde det nån stålle på dolt nr och flåsa i telefon :p
Undra vem det va som va så mogen att göra nånting sånt en fredags kväll halv 1 på natten ^^,

Ska väl ta och sova nu, men vill att Han ska vara här och sova med mig !
Så tomt att sova själv :(



Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: