Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

:)

Kategori: Just another ordinary day

Hepp, ingen som verkar vilja ha min telefon :/ Undra varför :p

Är äntligen klar mina mina jäkla naglar nu, men dom ska inte på än.
Får bli någon annan dag !

Ska gå och borsta tänderna nu sen ta och lägga mig så det blir onsdag snart så Matte är här :)
Får ställa klockan så jag kommer upp i tid i morgon ^^,

Usch, är så jävla sugen på nånting, men jag ska fan sluta små äta, speciellt på kvällarna.
Det är de man blir tjock av !
Mamma sa idag att hon vill börja motionera hon med, så ska försöka få henne att börja täna på MAS så jag kan följa med :p

Nej god natt på er !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Emma säger:

    Vad roligt att han kommer ;) Jag vill oxå motionera :)

    2010-01-13 | 08:56:17
  • Fia säger:

    Jag kan också följa med, men jag blir nog sittandes i massagestolen! ;)

    2010-01-13 | 11:05:59
    Bloggadress: http://wordsandletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: