Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Oj, har visst inne skrivit nått idag :P
Hann inte riktigt i morse, Emmet väckte mig vid 8 halv 9.
Så gick ut med han, sen somna jag om i soffan.

Somna rätt sent i natt, hon va iaf 3 skulle jag tro.
Vakna av att Tabby hoppa upp i sängen och gick mot mig.
Då kände jag att det stank skit, så trode det va Tabby som släppt sig.
Men sen kände jag att det inte bara va lite luft.
Tände lampan och satt mig upp i sängen och såg att hunden lagt en blöt en på golvet.
Så va bara att gå upp och plocka upp det.

Annars idag har jag och Anki ätit mat från Bellas, druckit kaffe och varit på Mejk :)<3
I morgon hoppas vi på att det blir Örebro om min snälla mamma kan ta hunden :)
Sen så kommer sötnosen i morgon :D
Saknat honom, blev lite tomt efter att ha varit med varandra i nästan 3 veckor :p

Hitta söta naglar på mejk, på barnsidan, haha :D
Ni kan få se dom sen när jag sättit på dom :p

Oj, vilket långt inlägg :s :p
Bye bye !

Snedstreck Madelein

I like you, like a fat kid like cookies :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: