Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Örebro

Kategori: Just another ordinary day

Varit i örebro nästan hela dagen med Anki :)
Blev lite handla iaf:


Skor från Din sko 299:- fast fick 10% rabbat så 269:- gav jag ;)


Brillor från Glitter 80:-


Eyeliner, IsaDora från Kicks 95:- har jag för mig.
Ögonfranböjar från Lindex 50:-


Neutrogena visibly clear blackhead eliminating daily scrub från Kicks 79:- kanske ?


Nagellack från Depend nr 05, 25:- Parfymeri Pia den är hallonrosa :)
Fast när det är mörk är den typ röd :p

Och när jag kom hem, då vänta denna pudding på mig :)


Va kvar hemma en stund, sen åkte vi till lägenheten.
Har gjort lite mat, torkar lite bajs sen bara tagit det lugnt :)

Blir nog inge mer inlägg ikväll/natt.

Natti !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • MyzaaN - Princess Pink säger:

    kul att du vill vara med och tävla:D lycak till :d <3

    2010-02-28 | 11:44:52
    Bloggadress: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: