Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Har varit lite dålig på att uppdatera :P
Lördagen spenderades iaf med att fota hemma hos Anki, sen blev det utgång.
Med kanske lite för mycket alkohol än vad som va tänkt ^^,

Söndagen gick åt till att packa, tvinga i sig lite pizza.
Sen körde mamma och pappa mig till Matte :)
Kom till han vid 5, tror jag.
Fram åt kvällen blev det ett välbehövligt bad :)

Idag har vi varit till Hallsta och hälsat på Svensson och Jenny :)
I morgon och resterande dagar vet jag inte vad som händer.
Vet inte ens när jag kommer hem ;D

Känns konstigt att jag inte kommer träffa Stonki på länge,
men vi hinner nog ta ikapp tiden :)

Ska lägga mig i sängen och mysa lite nu.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: