Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Vill ha

Huvudvärken är här idag igen, men inte alls lika jobbig idag som den va igår.

Hitta en rolig sida med massa vill ha saker :p
Här är några:

Two Buckle Platform Ankle Boot
Me like !

Buckle High Heels
Me like very mutch !
Leopard Print Comfort Boot
Så jäkla söta, jag behöver nya. Mina är helt utslitna !

Cable turtle
Behövs till mitt headset !
Dots Ribbon NailsRed tip Ribbon Nails
Så söta :)
Asian Dramatic Eyelashes  - 10 pairs
10 st lösögonfransar för 399:- inte så spciellt dyrt med tanke på att man kan använda samma fransar flera gånger.

Nail Art Decoration - Flower

Nail Art Decoration - Flower
Söta små blommor som sitter ihop till en stav.
Kan ta bort dom en och en och ha till tex naglar eller nå :)

Handmade Flower - By Chapnlle
Söta små hårnålar i massa olika färger :)

Dots Front Ribbon Dress
Perfekt till sommaren :)
Trendy Skull Cardigan

Hade jag masssssssa pengar skulle jag beställt på en gång :p

En dusch på det här !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: