Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Igen !

Kategori: Bilder

Hemma igen.
Fick skjuts av pappa in till stan och hem, så slapp åka buss :)

Gick först till AMS, gick jätte fort. (för en gångs skull)
Sen gick jag till Stonki's praktik, vänta på henne så gick vi och luncha.
Eller Anki åt inte jag :p
Nu har jag nyss ätit och ska snart åka upp till Andreas, Marie och Liam.




Hur söt får man va ?!

Skrev jag förut att jag har vunnit smink ?!
Det hade iaf kommit här i veckan när jag inte va hemma.
Men här är det iaf:

Conceler, fonudation, blush och två borstar var det med.

Trodde det skulle vara lite annorlundare, men det va helt okej :)

Färgat håret igen förresten om jag inte sagt det :P
Blev lite mörkare än väntat, men så här blev det:


Det är typ svart/brun/lila men mest svart/brun :p

Men vi tror det kommer rinna ur färg när jag tvättar håret.
Så hoppas det blir lite mer åt det bruna hållet då :)
Men men, blir nog bra ändå.

I morgon kommer Matte oxå :D Va ifrån varandra väldigt länge den här gången ;D

Hej så länge !


Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: