Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Sov kanske lite väl länge idag, Kati försov sig så jag hade aldrig Emmet.
Har sån jävla sprängande huvudvärk bara för att jag sov för länge :/

Ska ta mig en treo sen komma på vad jag ska äta idag.
Måste till hemköp och handla mjölk och så, får se om jag orkar gå dit.
Funderar på om jag ska köpa ägg oxå, är sugen på att baka nånting.


Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, Kati skulle vara själv så kanske håller henne sällskap.
Anki ska ju provjobba, så får väl önska henne lycka till och hoppas hon får jobba mer :)

Snedstreck Madelein

Tomt utan dig här <3

Kommentarer

  • FOTOGRABBEN.SE säger:

    Hejsan! Vad gör du för något? =)

    2010-02-19 | 16:44:50
    Bloggadress: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här: