Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

...

Kategori: Just another ordinary day

Klockan är 5 i 1, funderar på om jag ska sova faktiskt.
Är lite trött och så kommer jag upp i tid i morgon, ska ju ner till Anki och dricka kaffe och äta lunch :)
Och eftersom Emmet brukar vilja gå upp vid 9 så kan jag ju passa på att gå upp då.
Och för att inte vara för trött då borde jag ju sova nu :p

Och eftersom klockan är över 12 nu så kan jag fylla på min telefon, har varit utan gratis sms i några dagar.
Men som tur är har jag ju haft pengar, men dom tog slut när jag prata med Anki idag :P

Nu ska jag väcka Emmet och ta han ut så han får göra sina behov innan vi ska sova.

Natti !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Emmelist säger:

    hoppas du får en trevlig lunch med din vän :D

    2010-02-25 | 07:10:49
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/
  • Josephine säger:

    sv: härligt :) jodå :P vad gör dudå? kram

    2010-02-25 | 17:17:21
    Bloggadress: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här: