Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Redan torsdag, sååå skönt :)
Dagen på jobbet gick riktigt fort.
Kanske för att jag fick städa med Sofie ;D
Fick lov att ringa henne i morse för det va så många rum som behövdes städas, och jag och Janette skulle aldrig hunnit det själva.
Sofie lät lite trött när jag ringde och väckte henne vid halv 8 i morse ;p

Jag och Sofie gick på helspänn hela dagen och vänta på en grej.
Men vi missa det, iaf en del av det :( :p
Hoppas på en bättre lyckad dag i morgon ;p
Tyvärr är det hemligstämlpat, men kanske kan berätta i morgon om ni är snälla ;)

Snart blir det en snabb kaffe hos syster och Johan, sen hem och julpynta och packa :D

Dag 07 kanske kommer upp senare idag, får se om jag orkar/hinner.

So long /M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: