Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Så himla skönt att slippa vakna av den där jävla väckarklockan för en gångs skull.
Även fast Matte's ringde i morse vid 9 så är det inte samma sak som när min ringer vid 6 på morgon.
Riktigt skönt att vara ledig idag :)

Åkte in till stan vid 10 tiden, satte oss på Wiener och åt frukost.
Strax efter 11 tog jag bussen hem och Matte stanna kvar för att vänta på tåget hem :(
Men han har varit här i nästan en vecka så det har varit skönt även om jag har jobbat alla dagar förutom i fredags och idag då.

När jag kom hem från stan så va kusin Robin och ex grannen Tim uppe på vårat tak och greja.
Bjöd dom nyss på kaffe medans dom va in och åt mat och värmde sig.

Tog in allt julpynt när jag kom hem, kanske skulle börja julpynta lite nu.
Eller om jag ska vänta tills mamma kommer hem så vi kan göra det tillsammans :)
Tänkte lägga upp dag 06 lite senare, eftersom det är min dag jag ska skriva om.

Nu blir det nog mat och sen en dusch.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: