Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Överstökat

Kategori: Just another ordinary day

Då va denna jul överstökad, lite tråkigt tycker jag för jag gillar julen :)

I torsdags så slängde mamma i färg i mitt hår, men det blev katastrof.
Så i fredags så fick Marie köpa med sig hårfärg när hon va och handla.
Så mamma hade i det och det blev lite bättre, men måste köpa silver schampo i mogon, sen blir det nog bra :)
Annars blir det att färga mörkt igen, haha !

Strax innan två så kom Fia, Johan, Thea, Polly, Andreas, Marie, Liam, Farfar och farbror Tobbe hit.
Blev mat för hela bunten, och som vanligt äter man alldeles för mycket.
Runt 4 så kom Daniel, Hanna, Anton, Alma och Alice.
Blev lite fika sen kom tomten och dela ut paket.

Blev riktigt nöjd med mina paket, kan ta kort och visa er sen :)
Framåt kvällen så åkte jag och Matte med Fia och Johan in till stan.
Vi satte oss vid hotellet en stund.
Runt 12 så gick vi hem, va riktigt skönt faktiskt.

Igår va bara en slappdag, va in till stan och köpte chips och godis bara.

Idag så har vi varit i Fagersta och firat julafton nr 2 hemma hos moster med moster, Tommy, morbror, Ann-katrin, Sofie, mamma och pappa.

Nu ska jag lägga mig i sängen och käka upp chipsen och hoppas på att det går nån bra film.
I morgon blir det in till mellandags rean, hoppas det inte är för mycket folk bara !

So long
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: