Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Blev aldrig nå bloggande igår, va febrig och så jävla snorig så orka inte skriva nått.
Glömde ändå att ta kort på allt jag åt igår :p
Haha, men kan skriva det ändå sen :)

Efter jobbet träffa jag Kati hemma hos Tobbe, hon tattuera sig så satt och kolla när hon vred sig av smärta ;D
Sen gick vi till 37:an där hon åt och jag drack kaffe.
Efter det hämta mamma upp mig och vi åkte hem.

Gjorde inte så mycker igår, hade inte riktigt ork till att göra nå.
Har varit hemma från jobbet idag.
Hade 37,6 i temp, vilket är högt för mig som ligger under det normala.
Hade och har fortfarande världens huvudvärk, har tagit en treo.
Skulle vilja ta en till men finns inga hemma så får vänta tills mamma kommer hem.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: