Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Dag 07 - Min bästa vän

Kategori: 30 dagars listan

Nu kommer alla tycka jag är tråkig när jag säger att min pojkvän är faktiskt min bästa vän.
Men jag tycker att ens pojk/flickvän "ska" vara ens bästa vän, men så kan man ju så klart ha andra bästa vänner oxå.

Matte finns alltid där för mig, ställer alltid upp och älskar mig oavsett.
Jag kan prata om allt med honom, även om jag inte är den bästa på att prata och visa mina känslor så vet jag att jag kan prata med han.

Men förutom Matte så är Emma min bästa vän.
Det kan gå dagar, vackor ibland till och med månader mellan när vi pratar.
Men vi är alltid lika glada av att se och prata med varandra.
Om jag så skulle ringa henne mitt i natten för att jag behöver prata så vet jag att hon skulle svara.
För jag skulle göra exakt samma sak för henne.

Vi har kännt varandra så länge (inte så konstigt när vi är kusiner), så vi känner varanra utan och innan.
Vi behöver inte säga vad vi tänker utan det vet vi ändå.

Jag älskar dig Emma, min bästa vän och kusin.
Och jag älskar dig med Mathias, min bästa vän och pojkvän.






So long /M

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag älskar dig madde! Det vet du. Förlåt för i fredags :-(. Jag älskar dig <3

    2010-12-28 | 00:23:47

Kommentera inlägget här: