Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Dag 06 - Min dag

Kategori: 30 dagars listan

Orkade aldrig skriva om dag 06 igår för datorn sega så.
Tänkte skriva det nu ist :)

06:00: Klockan ringde första gången
06:09 Klockan ringde andra gången
06:18 Klocken ringde tredje gången
Så där höll det på tills ungefär 06:40 då jag gick upp och sminka mig, klädde på mig, kissa, borsta tänderna sen gick jag ut och vänta på bussen.

Framme på jobbet så tog mig lite varm oboy.
Jobbade hela dagen fram till ungefär 10 över 4.
Då stämpla jag ut och gick ut till pappa som vänta på mig.

Väl hemma så rökte jag och skrapa rutorna på bilen.
In och åt lite mat, sen åkte jag och mamma till Marieberg :D
Handlat klart alla julklappar nu iaf, sköööönt :)
Synd bara att jag inte hitta nånting nytt att ha på mig på julafton :(
Hoppas på att jag får lönen den 22:a eller 23:e så jag kan kolla i linde om jag kanske hittar nånting ;p

Ajja, nu hamna jag ur spår.
Väl hemma så åt jag två limpmackor sen satte jag mig här och än sitter jag kvar.
Redan av dagen/kvällen kommer bestå av tv tittande sedan sovande.

I morgon är det en ny dag med massa ankomster på jobbet så blir mycket att göra.
Bara bra, kanske blir lite övertid då ;)

So long /M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: