Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Har inte blivit mycket skrivande i helgen (som vanligt).
Va ju som sagt till Rättvik i fredags med Matte, Fia, Johan och Thea, stanna till på dollar store på vägen upp.
Hitta mig en väska och godis där :D Kan visa sen hur den ser ut.

Väl framme i Rättvik så åkte vi upp tilltravbanan till marknaden för att kolla.
Tyvärr hitta jag inte, va mest ute efter torkat renkött, men fanns inge :(
Stog vid sibylla ett tag innan vi åkte hem.

På lördagen så åkte jag och Matte till Emma och Robin som va hund och husvakt åt 7 underbart söta valpar + mamman då.
Blev bjudna på tacos där oxå.
Sen åkte vi hem och grilla med Fia och Johan på kvällen.

Söndagen gjorde vi, ömm, ingenting ?!
Jag hämta hit Kati för att dricka kaffe för Matte ville se klart fotbollen :p
Sen åkte Matte hem :(
Jag och Kati kolla på nyckeln till frihet hos henne.
Sen åkte vi hit och sov :p

Igår va det cmc som vanligt vid 10.
Fixa det sen åkte jag hem och greja lite.
Sen in till stan igen och fika Carro.
Färga hennes år oxå.
Sen blev det lugnt resten av dagen.

Nu ska jag ta och äta nånting sen dammsuga och skura golven som jag lova mamma att göra.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: